صفحه اصلی سه شنبه 30 آبان 1396
سامانه پیامک ۱۰۰۰۸۵۴۳ ارتباط با مدیر عامل سامانه های اداری
 آرشیوبازاریابی
کلمه کلیدی
:
از
تا
جستجو

بازاریابی هدفمند

شرکتی که تصمیم می گیرد در یک بازار گسترده به فعالیت بپردازد می داند از عهده خدمت به همه مشتریان بر نمی آیدچرا که منابع کافی برای برآورده ساختن نیاز ها و خواسته های همه مشتریان ندارد.از سوی دیگر برآورده سازی نیاز همه خریداران جذابیت و سود آوری ندارد.بنابراین باید از بازاریابی هدفمند استفاده کند.هر شرکت به جای اینکه در کل بازار به رقابت برخیزد یا دربرابر یک شرکت قوی بایستد باید بخش های بازار را انتخاب کند که در آن بهتر می تواند رقابت کند.
چهارشنبه 18 شهريور 1394

تعریف و انواع بازار

در گذشته بازار به مکان فیزکی گفته می شد که مکان خرید و فروش کالا ها بود.بازار ها در میادین قرار داشتند و خریداران به آن جا مراجعه می کردند.فیلیپ کاتلر در کتاب مدیریت بازاریابی خود بازار را مجموعه خریداران بالقوه و واقعی است که برای محصول وجود دارد.برای تخمین تقاضا و پیش بینی فروش و سهم بازار باید ابتدا...
چهارشنبه 18 شهريور 1394

بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری جلد(2)

جمع آوری مطلب روابط عمومی و امور بین الملل منطقه ویژه اقتصادی سهلان:
چهارشنبه 18 شهريور 1394

اصول بازاریابی فلیپ کاتلر جلد(1)

فلیپ کاتلر پدر بازرگانی نوین جهان ...
چهارشنبه 18 شهريور 1394

بازاریابی و مدیریت بازار

فلیپ کاتلر، بازیابی عبارت است از: " فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله "
چهارشنبه 18 شهريور 1394